Gå til innholdet
TrønderEnergi er Årets markedsfører 2013

TrønderEnergi er Årets markedsfører 2013

28.03.2014

TrønderEnergi trakk det lengste strået i kampen om Robert Millar Prisen 2013.
To glade prismottakere, merkesjef Eli Flakne og markedsdirektør Cathrine Tronstad, kunne torsdag kveld på vegne av TrønderEnergi motta den gjeve prisen som Årets Markedsfører 2013, Robert Millar Prisen, fra Trondheim Markedsforening. Hvert år kåres årets markedsfører, og prisen går til en virksomhet som har utmerket seg ved å gjøre en spesielt god markedsføringsinnsats.

TrønderEnergi har de siste 5 årene lagt ned en betydelig innsats i arbeidet med å bygge opp en sterk merkevare. Vi har bransjens beste omdømme og opplever stor grad av gjenkjennbarhet og anerkjennelse for virksomheten vår. En sterk merkevare er en viktig verdi for en bedrift. Gjennom en sterk merkevare løfter vi frem våre dyktige fagmiljøer og befester vår posisjon som en viktig samfunnsaktør og attraktiv arbeidsgiver. Som alle verdier, stiger merkevareverdien om den blir forvaltet på en skikkelig måte. Robert Millar Prisen 2013 beviser at TrønderEnergi forvalter sin merkevare på en forbilledlig måte.